Produkt dnia
Bon podarunkowy
Bon podarunkowy
100,00 zł 81,30 zł
szt.
LUNA MECH – POZNAJCIE NAS LEPIEJ 0
LUNA MECH – POZNAJCIE NAS LEPIEJ

LUNA MECH – POZNAJCIE NAS LEPIEJ

 

Ostatnio spotkaliśmy się naszym całym zespołem z myślą, aby odkryć przed Wami markę Luna Mech, a właściwie aby przedstawić Wam kto i co się za nią kryje. Przecież na rynku jesteśmy już długo, a o sobie piszemy niewiele. Nasza marka to nie tylko produkty, ale i jej filozofia oraz podejście do osób, z którymi pracujemy. Stwierdziliśmy, że najlepszym sposobem na „przedstawienie się” będzie po prostu zapis naszej rozmowy. Będzie sporo o pasji, umiejętności łączenia materii i duchowości, trosce o siebie i o naszą planetę. Mamy nadzieję, że dzięki tej rozmowie poznacie lub poznacie lepiej Lunę Mech i docenicie jej wartości, a także produkty, które je przekazują. 



KILKA SŁÓW O NAS

Zespół Luny Mech to przede wszystkim Arleta Duvellger – pomysłodawczyni, założycielka i serce marki. Za stroną techniczną i informatyczną stoi Michał, który działa głównie w zakresie strony internetowej. Elementami graficznymi i treściami mediów społecznościowych zajmuje się Basia. Nie możemy również zapomnieć o naszym krawieckim zapleczu pod czujnym okiem Doroty. Wspólnymi siłami, w małym gronie działamy, aby Luna funkcjonowała jak należy. A jako że nie lubimy mówić o sobie w trzeciej osobie, poniżej znajdziecie rozmowę, dzięki której (mamy nadzieję) poznacie nas bliżej.

ROZMOWA

Basia: Zastanawiam się jak mamy zacząć, bo to przecież nasz debiut, może po prostu od witamy?

Arleta Duvellger: Tak, zdecydowanie- witajcie!

Basia: Jesteśmy tutaj, żeby porozmawiać trochę o marce Luna Mech, chcielibyśmy Was zaprosić i zachęcić do zapoznania się z naszą inicjatywą. 

Arleta Duvellger: Zostańcie z nami, mam nadzieję, że będzie interesująco a pod koniec rozmowy mamy jeszcze małą niespodziankę.

Basia: Zacznijmy w takim razie od konkretów – jesteśmy marką Luna Mech, która szyje ubrania do jogi, ale również do każdej aktywności fizycznej. Chociaż warto zaznaczyć, że stroje nadają się również do odpoczynku i pracy w domu. Nasze produkty można kupić na stronie internetowej www.lunamech.com.pl

Arleta Duvellger: Tak naprawdę na stronie znajdziemy odzież sportową do holistycznych aktywności fizycznych. Wszystkie szyte przez nas produkty są produktami ekologicznymi, bezpiecznymi dla naszych ciał i środowiska naturalnego. Struktura tkanin wykorzystywana do szycia strojów posiada dobrą absorpcję potu, jest niezwykle plastyczna, co sprawia, że dobrze się dopasowuje do ciała i współgra podczas wykonywania ruchów.

Basia: Jeśli chodzi o cechy szczególne, to musimy też wspomnieć o szyciu na miarę. Staramy się troszczyć o wszystkich, niezależnie od rozmiaru, i każda sylwetka jest w stanie u nas znaleźć coś dla siebie. Jak wygląda proces szycia na miarę?

Arleta Duvellger: Szycie na miarę, to jest właśnie czynnik, który wyróżnia nas na tle całego polskiego rynku, myślę, że mogę pokusić się o stwierdzenie, że wyróżnia nas nawet tle światowego rynku. 

Basia: Czyli możemy dostać leginsy, koszulki, biustonosze, bokserki… wszystko szyte na miarę, ale też w standardowych rozmiarach?

Arleta Duvellger: Tak oczywiście, jesteśmy również standardowym sklepem internetowym, gdzie jeśli ktoś uważa, że ma standardowy rozmiar, to może go śmiało zamówić. 

Basia: Ważnym jest też to, że szyjemy dla mężczyzn. Co prawda na stronie jeszcze tego nie widać, ale pracujemy nad tym.

Arleta Duvellger: Tak, zgłaszają się do nas mężczyźni, którzy robią zakupy dla swoich partnerek, a podczas rozmowy, w której ustalamy szczegóły zamówienia pozyskujemy nowego klienta jakim jest ów mężczyzna i szyjemy również dla niego. 

Z każdą osobą rozmawiamy i do każdego klienta podchodzimy indywidualnie, więc w trakcie ustaleń i rozmów odkrywamy również inne potrzeby i wychodzimy im naprzeciw. To poszerza nasz krąg odbiorców i osób, które nam zaufały.

Basia: Myślę, że to bardzo dobry pomysł, osobiście mam dosyć przesytu z sieciówek. I pewnie nie tylko ja. 

Arleta Duvellger: Nie wiem, ja nie kupuję w sieciówkach rzeczy sportowych od lat. Z resztą nawiązując do sieciówek, one w dużej mierze przyczyniły się do powstania Luny Mech. 

Basia: No właśnie, jak wyglądały początki?

Arleta Duvellger: Zaczęło się jak wiele rzeczy w moich życiu, od szukania możliwości zaspokajania własnej potrzeby. Kiedy postanowiłam na poważnie zacząć praktykować jogę stwierdziłam, że chcę również poważnie i odpowiedzialnie podejść do tego w czym będę praktykować. Więc wyruszyłam na zakupy do sklepów i okazało się, że nie mogę nic tam znaleźć. To było ponad 10 lat temu, we wszystkich miejscach, w których byłam pytając o strój do jogi, proponowano mi strój biegowy, produkowany z elastanu, poliamidu lub poliestru  czyli ze sztucznych tkanin. Dziś w sklepach niewiele się zmieniło. Stroje te może i dobrze wyglądają na ciele, mają za zadanie mocno opinać i przylegać do skóry. Jednak warto się również zastanowić, co taka tkanina robi z naszym ciałem, zdrowiem i jak na nie wpływa. Pomysł na nowy biznes kiełkował w mojej głowie od dawna. Pragnienie by tworzyć modę w oparciu o zasady Sprawiedliwego Handlu i wysokie standardy miał szansę się urzeczywistnić. Pół roku zajęło mi przygotowanie pierwszej kolekcji. Następne były inspirowane podróżami i ludźmi, których spotykałam na swojej drodze i tak jest do dnia dzisiejszego. Każda kolekcja powstaje z poszanowaniem ludzi i środowiska naturalnego. Dziesięcioletnie doświadczenie uświadomiło mi, że misją marki Luna Mech jest poszerzanie świadomości ludzi. ,,Podróż zaczyna się od pierwszego kroku’’, tak jak i każda zmiana zaczyna się w naszym wnętrzu. To od nas zależy czy wybiorę modę, która jest FAIR i czy sprawdzę metkę, z czego i gdzie zostało wyprodukowane ubranie, które chcę kupić. 

Basia: To również misja, która pamięta o środowisku naturalnym.

Arleta Duvellger: Tak, to jest bardzo ważny aspekt. Tak jak mówi pięknie przysłowie „jesteś tym, co jesz”, my możemy powiedzieć „jesteś tym, co nosisz”.

Basia: To co mnie przekonuje, oprócz oczywiście samej dobrej jakości i wszystkich certyfikatów, to podejście, które reprezentuje Luna Mech. Stroje nadają się dla każdego i nikogo nie wykluczają, ale też się nie niszczą. Wracając jeszcze do standardowych sklepów – już po 2 czy 3 praniach widzimy, że ubranie wygląda zupełnie inaczej niż przy zakupie.

Arleta Duvellger: Bardzo ważne jest to co powiedziałaś, nasze produkty nie tracą na jakości. Sama mam jeszcze w szafie stroje z pierwszej kolekcji, które nadają się do noszenia pomimo upływu czasu i dużej eksploatacji. Faktycznie, jeśli mielibyśmy dokonać porównania, np. do sklepów sieciowych, to my reprezentujemy sektor premium czyli jakość. Choć mam nieodparte wrażenie, że jesteśmy już kategorią luksusową nadal z ceną premium. A oznacza to, pełne spełnienie emocjonalne naszych klientów z wycyzelowaną formą produktu dla każdego z osobna. Wysoki standard produktów który oferuje marka Luna Mech zobowiązuje do wielu rzeczy i świadomych postaw, tj. zrównoważony biznes, zmniejszenie śladu węglowego, dbanie o środowisko naturalne. Nie chcemy przyczyniać się do szkód jakie wyrządza ludziom i Światu przemysł odzieżowy. Stoimy w opozycji do idei FAST FASHION i propagujemy SLOW LIFE. Rozumiemy, że odpowiedzialna produkcja nie jest jedną z możliwości, a jedyną drogą, absolutną koniecznością.  

Basia: Odnośnie wsparcia, warto jeszcze wspomnieć, że wspieramy inne polskie, lokalne biznesy, o tym że nie jesteśmy sami tworząc Lunę Mech.

Arleta Duvellger : To też jest jedna z idei zrównoważonego biznesu, która w Lunie Mech jest bardzo ważnym aspektem. Pracuję oczywiście z tobą i Michałem – moim wsparciem graficzno-technologicznym ale i innym punktem widzenia, reprezentującym już inne pokolenie, co pomaga mi zmieniać perspektywę. Współpracujemy z lokalną szczecińską pracownią, która jest naszym działem wykonawczym i technicznym – to Dorota z zespołem Pań, które zajmują się szyciem naszych wspaniałych rzeczy.

Basia: No i jest jeszcze oczywiście Pani…

Arleta Duvellger : Jestem po prostu ja. Tak, to prawda, ode mnie wyszła inicjatywa marki Luna Mech, ale gdyby nie cały wspaniały zespół, nie byłoby Luny Mech w tym miejscu, w którym dzisiaj jest. To nadal jest mała lokalna firma, ale chcemy dać się poznać całemu Światu. 

Basia: Chyba mogę powiedzieć za nas wszystkich, że wierzymy, że to co robimy jest dobre i słuszne, w zgodzie z potrzebami ale też w zgodzie z naturą.

Arleta Duvellger: Tak. Stawiamy mocno na ideę zrównoważonego biznesu, kierując się słusznymi zasadami w podejmowaniu decyzji, które towarzyszą nam na co dzień. Minimalizujemy ślad węglowy, który Luna zostawia, staramy się myśleć o ekologii przy tworzeniu etykiet czy opakowań. Świadczy też o tym to, o czym mówiłyśmy wcześniej – pod względem jakości, nasze jedno ubranie to odpowiednik kilku, czasem kilkunastu ubrań z sektora sklepów sieciowych. Naszych produktów nie trzeba tak często wymieniać, lepiej się amortyzują, posiadają certyfikaty, a ich produkcja jest w pełni przemyślana.  

Basia: I dodatkowo mają też „duszę”, to przecież też część Pani codziennego życia.

Arleta Duvellger: To jest właśnie nasza misja i indywidualne podejście do każdego klienta. Myślę, że można porównać to do podróżowania – przy wyborze wielkich hoteli pozostaje się anonimowym, a stawiając na lokalne miejsca, można dać się poznać. I właśnie do takich miejsc chce się wracać. I w tą krojoną na miarę podróż pragniemy Was zaprosić.

Basia: Odnośnie podróży to myślę, że wrócimy do tego tematu w osobnej rozmowie, bo dużo inspiracji i działań w tym zakresie nam towarzyszy. 

Arleta Duvellger: Jeszcze nie zdradzajmy szczegółów. Z resztą ty doskonale o tym wiesz, bo jesteś w inicjatywie Balibaby od samego początku, że to jest coś co mości się całkiem wygodnie na naszym polskim rynku, ale jest to faktycznie temat na następną rozmowę. 

Basia: Jeśli nasi czytelnicy towarzyszą nam do tego momentu rozmowy i są chociaż odrobinę zainteresowani tym, o czym dzisiaj mówiłyśmy, to mamy dla nich małą niespodziankę.

Arleta Duvellger: Tak, na stronie www.lunamech.com.pl czeka na Was rabat -10% z hasłem DEBIUT

Basia: Takim miłym akcentem zapraszamy wszystkich do kontaktu. Mamy nadzieję, że jeśli będziecie mieć szansę nas poznać i z nami porozmawiać, to przekonacie się że Luna Mech ma duszę, a produkty jakie proponuje są warte zakupu.

Arleta Duvellger: Tak, przede wszystkim bardzo zachęcamy do bezpośredniego kontaktu, bo to jest nasza firma i żywy organizm, a bezpośredni kontakt jest dla nas najcenniejszą formułą.

Basia: Myśli Pani że udał się nam ten debiut?

Arleta Duvellger: Myślę, że tak! W końcu razem wszystko się nam udaje. 

Bardzo dziękuję!

Komentarze do wpisu (0)

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl