100,00 zł
81,30 zł
- Wszystkie towary zakupione w sklepie internetowym www.lunamech.com.pl objęte są rękojmią. W przypadku, gdy po otrzymaniu paczki wykryjesz niezgodność towaru z umową, prosimy o niezwłoczny kontakt z nami.
- Na nasze produkty udzielamy 2 letniej gwarancji.
- Reklamowany towar należy przesłać na nasz adres:
- Medoss Arleta Duvellger
ul. Niedziałkowskiego 22/33,
71-412, Szczecin
- Medoss Arleta Duvellger
- Wysyłany towar powinien być zabezpieczony przed uszkodzeniem. Do przesyłki należy dołączyć dowód zakupu (potwierdzenie płatności, paragon, faktura VAT), formularz zgłoszenia reklamacyjnego oraz wypełniony dokument zwrotu towaru.
- Reklamacja zostanie rozpatrzona w przeciągu 7 dni. O fakcie przyjęcia lub odrzucenia reklamacji poinformujemy Cię mailowo.
- Koszty dostarczenia towaru do naszej firmy ponosisz Ty.
- Wysyłka po wykonaniu jest na koszt sklepu.
- Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń mechanicznych.
- Sklep nie przyjmuje paczek za pobraniem.
Masz również możliwość skorzystania z następujących pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:
- Możliwość zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Inspekcji Handlowej z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej umowy sprzedaży;
- Możliwość uzyskania bezpłatnej pomocy w sprawie rozstrzygnięcia powstałego pomiędzy Klientem a sprzedawcą powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów.
- Więcej informacji dotyczących możliwości skorzystania przez Klienta z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasad dostępu do tych procedur uzyskać można w siedzibach i na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej, a także na stronie internetowej: http://www.uokik.gov.pl
Zwrot/Wymiana towaru
- Masz prawo do zwrotu/wymiany kupionego towaru w ciągu 14 dni od daty doręczenia przesyłki.
- Przed wysyłką prosimy o kontakt z nasza firmą.
- Do wysyłki należy dołączyć formularz zwrotu oraz dowód zakupu (potwierdzenie płatności, paragon, faktura VAT). Towar należy wysłać na adres:
- Medoss Arleta Duvellger
ul. Niedziałkowskiego 22/33,
71-412, Szczecin
- Medoss Arleta Duvellger
- Towar musi być w oryginalnym opakowaniu i nie może nosić śladów używania.
- Koszty dostarczenia towaru do naszej firmy ponosisz Ty.
- W przypadku wymiany towaru na droższy należy wpłacić różnicę w cenie na nasze konto.
- W przypadku wymiany towaru na tańszy zwrócimy Ci różnicę w cenie na podane konto.
- Dokonamy zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty jakiego użyłeś.
- Zwrotu pieniędzy dokonujemy do 14 dni roboczych od daty otrzymania przesyłki zwrotnej.
- Sklep nie przyjmuje paczek za pobraniem.