Producenci
Zwroty i reklamacje

 

Reklamacje:

 

  1. Wszystkie towary zakupione w sklepie internetowym www.lunamech.com.pl objęte są rękojmią. W przypadku, gdy po otrzymaniu paczki wykryjesz niezgodność towaru z umową, prosimy o niezwłoczny kontakt z nami.
  2. Na nasze produkty udzielamy 2 letniej gwarancji.
  3. Reklamowany towar należy przesłać na nasz adres:
  • Medoss
  • Arleta Duvellger 
  • ul. Cyfrowa 6, 71-441, Szczecin
  1. Wysyłany towar powinien być zabezpieczony przed uszkodzeniem. Do przesyłki należy dołączyć dowód zakupu (potwierdzenie płatności, paragon, faktura VAT), formularz zgłoszenia reklamacyjnego oraz wypełniony dokument zwrotu towaru.
  2. Reklamacja zostanie rozpatrzona w przeciągu 5 dni. O fakcie przyjęcia lub odrzucenia reklamacji poinformujemy Cię mailowo.
  3. Koszty dostarczenia towaru do naszej firmy ponosisz Ty.
  4. Wysyłka po wykonaniu jest na koszt sklepu.
  5. Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń mechanicznych.
  6. Sklep nie przyjmuje paczek za pobraniem.

 

Masz również możliwość skorzystania z następujących pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:

  • Możliwość zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Inspekcji Handlowej z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej umowy sprzedaży;
  • Możliwość uzyskania bezpłatnej pomocy w sprawie rozstrzygnięcia powstałego pomiędzy Klientem a sprzedawcą powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów.
  • Więcej informacji dotyczących możliwości skorzystania przez Klienta z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasad dostępu do tych procedur uzyskać można w siedzibach i na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej, a także na stronie internetowej: http://www.uokik.gov.pl

 

 

Zwrot/Wymiana towaru

 

  1. Masz prawo do zwrotu/wymiany kupionego towaru w ciągu 14 dni od daty doręczenia przesyłki.
  2. Przed wysyłką prosimy o kontakt z nasza firmą.
  3. Towar należy wysłać na adres:Do wysyłki należy dołączyć formularz zwrotu oraz dowód zakupu (potwierdzenie płatności, paragon, faktura VAT).
    • Medoss
    • Arleta Duvellger
    • ul. Cyfrowa 6, 71-441, Szczecin
  4. Towar musi być w oryginalnym opakowaniu i nie może nosić śladów używania.
  5. Koszty dostarczenia towaru do naszej firmy ponosisz Ty.
  6. W przypadku wymiany towaru na droższy należy wpłacić różnicę w cenie na nasze konto.
  7. W przypadku wymiany towaru na tańszy zwrócimy Ci różnicę w cenie na podane konto.
  8. Dokonamy zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty jakiego użyłeś.
  9. Zwrotu pieniędzy dokonujemy do 14 dni od daty otrzymania przesyłki zwrotnej.
  10. Sklep nie przyjmuje paczek za pobraniem.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl